تصمیم گیری کیروش درباره انصاریفر

تصمیم گیری کیروش درباره انصاریفر




 

 


تصمیم گیری کیروش درباره انصاریفر


تاریخ : پنج شنبه ،
26 مرداد 1391

حضور دژاگه ؛قوچان نژاد و نمايش خوب قاضي و خلعتبري که توانايي بازي در نوک خط حمله را دارد دست کي روش را باز گذاشته است تا سخت گيرانه تر در مورد کريم انصاري فر تصميم بگيرد.


کريم انصاري فر مدتهاست که از روزهاي خوب خود فاصله گرفته است و در پرسپوليس نتواسته نقش تعيين کننده اي براي تيم داشته باشد . عملکرداو در بازي با قطر هم رضايت کي روش را به همراه نداشت و اين روند در پرسپوليس هم ادامه پيدا کرد . کريم حضورش در آخرين ليست تيم ملي را بايد بيشتر از توانايي هايش مديون ويزاي شنگين باشد که به او اجازه حضور در اردوي مجارستان را داد . اين اردو به نوعي آخرين فرصت براي مهاجم پرسپوليس بود و بعد از نمايش مقابل تونس اکنون کي روش براي ادامه کار در مورد انصاري فر تصميم مي گيرد و اگر کريم نخواهد روند خود را در پرسپوليس تغيير دهد او خيلي راحت جاي خود را در تيم ملي از دست خواهد داد . رقباي سرسخت او در انتظار يک لغرش هستند تا در اين پست پر ترافيک يک رقيب را کنار بزنند . حضور دژاگه ؛قوچان نژاد و نمايش خوب قاضي و خلعتبري که توانايي بازي در نوک خط حمله را دارد دست کي روش را باز گذاشته است تا سخت گيرانه تر در مورد کريم انصاري فر تصميم بگيرد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل